Ledige stillinger – åpen søknad

Skrevet av
i Nyheter

Kongstun Kristne Friskole har fra tid til annen behov for ekstra personell.

Send gjerne en åpen søknad og CV dersom du er interessert i kristen friskole virksomhet.

Det vil ofte være behov for vikariatstillinger, men også faste stillinger fra tid til annen.  Da kan det være aktuelt med lærere, miljøterapeuter, assistenter og andre tjenester i forhold til vaktmesteroppgaver, administrasjon og kontoroppgaver.

Vi tilbyr:

• Et godt arbeidsmiljø.
  • Et utviklende fellesskap med muligheter for kompetanseutvikling.
  • God pensjonsordning gjennom Statens Pensjons Kasse (SPK).
  • Lønn etter gjeldende KS-tariff.

Om oss:

Kongstun Kristne Friskole er en frittstående, 10-årig grunnskole på Ålgård, godkjent etter privatskoleloven på religiøst grunnlag. Skolen drives og eies av en stiftelse og har den evangelisk-lutherske tro som sitt bekjennelsesgrunnlag. Skolen har 50- 60 elever fordelt på 10 trinn og er under vider utvikling og vekst.

Skolen flyttet inn i tidligere Ålgård hotell ved Kongeparken høsten 2023 og har blitt oppgradert med nye klasserom og fellesområder. Skolen har egen godkjent læreplan med et kristent verdigrunnlag. Overordnet del av læreplanen ligger på skolens nettside. Gjør deg kjent med denne, da det forutsettes at man kan være lojal mot og arbeide for å fremme skolens verdi som kommer til uttrykk i dette dokumentet. https://www.kkfriskole.no/heim-skulen/laereplan-overordnet-del/

Åpen søknad og CV kan sendes til:

Søknad og CV sendes på e-post til rektor, Knut Heng: rektor@kkfriskole.no

Eller styreformann, Bjørn Lende: bjornlende@gmail.com

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale. Kontaktperson: Knut Heng (rektor), tlf: 973 00 293

Eller Bjørn Lende (styreformann), tlf: 906 27 305

Siste innlegg