Nytt skolebygg til høsten 2023!

Skrevet av
i Nyheter

NYE LOKALER

Kongstun har fått godkjent en midlertidig omregulering av Gjesdal Hotell for 5 år. På grunn av forsinkelser med utbyggingen på Midtfjell har vi fått en god løsning for de kommende årene. Det siste året har skolen arbeidet med ombygging og venter nå på endelige godkjenning av bruksendring. Skolen flytter inn så snart lokalen er klar og alle godkjenninger foreligger. Fra høsten 2023 starter vi uansett opp med 1. til 10. trinn i de nye lokalen. Se egen informasjon om dette.

Kongstun har eget kontonummer for innsamling til nytt skolebygg.

Innsamlingen går til nytt skolebygg, som nå er ombygging av Gjesdal hotell, men på sikt må vi også planlegge for varige lokasjon av skolebygg.

Nytt bygg: 3290.62.37384

Omregulering av Midtfjell!

Skolen har intensjonsavtale med Midtfjell utbyggingen med tanke på varige lokaler på sikt.

VIPPS nr: 722424

VIPPS Nybygg

Gave direkte til nybygg!

Vi håpet en stund på at det skulle være mulig  å få på plass første byggetrinn til høsten 2023. Vi har fått melding fra utbygger om det arbeides videre med  prosjektet, men det vil dermed ta noe tid før tomten er byggeklar. Midtfjell utbyggingen kan bli aktuell igjen, men foreløpig vet vi ikke når dette prosjektet blir realisert.

Siste innlegg