Midtfjell utbyggingen forsinket!

Skrevet av
i Nyheter

Magasinet «I Gjesdal» hadde nettopp en artikkel om Kongstun og planene for ny skole. Vi fikk beskjed samme dag som magasinet kom ut at det blir forsinkelse i byggeplanene.

Vi håpet en stund på at det skulle være mulig  å få på plass første byggetrinn til høsten 2023. Tanken var å få på plass et flerbruksbygg med gymsal, tre klasserom og skolekjøkken.

Vi oppdaterer innlegget og de fleste vil være kjent med at Kongstun har fått godkjent en midlertidig omregulering av Ålgård hotell for 5 år.

Høsten

Kongstun har fremdeles intensjonsavtale med tanke på bygging av skole på Midtfjell! Skolen vet ikke noe om når dette prosjektet går videre.

Siste innlegg